Гальмова система стоянки КрАЗ-5233НЕ
Призначена для загальмовування автомобіля при зупинках і на стоянці. Користуватися цією системою при русі автомобіля не рекомендується.
Гальмова система стоянки (рисунок 45) трансмісійна, гальмовий механізм – барабанног типу з двома внутрішними колодками і механічним приводом, який встановлен на раздавальній коробці, та діє на привод мостів заднього візка. Важіль 2 за допомогою тяг і проміжних важелів з’єднан з регулювальним важелем разжимного кулака.
При загальмуванні автомобіля важіль повинен надійно фіксуватися на зубцях сектора, а при натисканні на головку 1 рукоятки – вільно переміщатися в початкове положення. При гальмуванні гальмовою системою стоянки на панелі приладів загоряється контрольна лампа 27 (рисунок 3).
Рисунок 45 – Гальмівна система стоянки:
1-головка тягни засувки; 2-важіль; 3-засувка; 4-зубчастий сектор; 5-тяга вертикальна; 6-кронштейн; 7-тяга подовжня; 8-важіль зі втулками; 9-тяга шарнірна; 10-датчик включення сигнальної лампи; 11-болт регулювальний
Регулювання гальмовою системою стоянки. Виконується при нижньому положенні важеля 2 (засувка 3 на першій западине сектора 4) в такій послідовності:
вставити щуп товщиною 0,2 мм між барабаном і накладкою колодки, і поворотом регулювального важеля 12 настановним болтом 11 (при попередньо опущеною контргайці) притиснути колодку до щупа так, щоб його можна було вийняти із зусиллям 20-30Н (2,3кгс). При цьому зазор між барабаном і накладкою іншої колодки повинен бути в межах 0,2-0,6 мм.
Після закінчення регулювання затягнути контргайку болта 11. Регулювання привода здійснюється за допомогою зміни довжини тяг 5, 7 і 9.