Часть 2 Можливі несправності і способи їх усунення КрАЗ-5233НЕ
1 |
2 |
3 |
Пригальмовування одного з коліс автомобіля. При прокручуванні вивішених коліс в одному з них чутний шум |
Полом або ослаблення поворотної пружини |
Зняти барабан і замінити поворотну пружину |
Пригальмовування всіх або декількох коліс при вимкненій гальмовій системі |
Мала величина або відсутність проміжку між накладками колодок і гальмовими барабанами |
Перевірити нагрів гальмових барабанів. При сильному нагріві відрегулювати проміжки між накладками і барабанами |
Неефективне гальмування або відсутність гальмування автомобіля гальмовою системою стоянки |
Несправнийприскорювальнийклапан або кран зворотної дії з ручним управлінням |
Усунутинесправністьабозамінити несправний апарат |
Несправні пружинні енергоакумулятори |
Замінити тормозні камери з пружинними енергоакумуляторами |
|
Двосекційний гальмовий кран |
||
Неповне розгальмування автомобіля із-за наявності надмірного тиску в гальмових камерах |
Викручений гвинт регулювання вільного ходу важеля крана |
Регулюванням забезпечити вільний хід важеля крана не менше 5 мм |
Ослабленнязатягуваннягайки врівноважуючого гумового елементу |
Затягнути гайку |
|
Витік повітря через випускний отвір |
Негерметичність клапанів і кілець через пошкодження (зносу) і забруднення |
Очистити або замінити елемент ущільнювача |
Витік повітря через корпус важеля крана |
Негерметичність ущільнення верхнього поршня |
Очистити сполучення або замінити кільце |
Витік повітря по нерухомих з'єднаннях |
Ослаблення затягування з'єднання |
Підтягти ослаблене з'єднання або замінити відповідне кільце |
Витік повітря через випускний отвір при натисненні на важіль крана |
Негерметичність рухомих ущільнень великого і малого поршнів нижньої секції, ущільнень корпусів клапанів, а також негерметичність клапанів через знос і забруднення |
Очиститисполученняабозамінити елемент ущільнювача |
Клапан захисний подвійний |
||
Витік повітря через атмосферний отвір в пробках кришок клапана |
Негерметичністьрухомогоущільнення малого поршня |
Очистити або замінити кільце |
Витік повітря з-під кришки корпусу клапана |
Ослаблення затягування кришки |
Затягнути кришку або замінити кільце |
Клапан одноведучого привода |
||
Витік повітря з-під захисного ковпака в атмосферу |
Негерметичність випускного (верхнього клапана) |
Очистити або замінити клапан |
При гальмуванні повітря продо вжує виходити з-під кришки в атмосферу |
Руйнування діафрагми |
Замінити діафрагму |
Негерметичність впускного (нижнього) клапана |
Очистити або замінити клапан |
|
Тиск повітря в ресиверах причепа невідповідає величині 0,5МПа (5 кгс/см2) |
Порушення регулювання апарату |
Відрегулювати за допомогою регулювального гвинта |
Витік повітря через атмосферний отвір нижньої кришки |
Негерметичністьпонижньомукільцю ущільнювача корпусу клапана |
Підтягти нижню кришку або замінити кільце ущільнювача |
Клапан двоведучого привода |
||
Витік повітря через сапун |
Негерметичність по ущільненнях середнього поршня |
Очистити або замінити ущільнювальний елемент |
Негерметичність клапана |
||
Витік повітря через сапун при гальмуванні краном зворотної дії з ручним управлінням |
Негерметичність нижніх ущільнень верхнього поршня |
Очистити або замінити ущільнювальний елемент |
Негерметичність клапана |
||
Витік повітря через сапун при гальмуванні педаллю |
Негерметичністьповерхніхкільцях ущільнювачів верхнього поршня |
|
Негерметичність кільця ущільнювача регулювального гвинта |
||
Негерметичністькільцяущільнювача нижнього поршня |
||
Мимовільне гальмування причепа, що супроводжується витоком повітря через випускний отвір гальмового крана |
Руйнування діафрагми |
Замінити діафрагму |
Електробладнання |
||
Генератор і регулятор напруги |
||
Амперметр показує розрядний струм при середній частоті обертання колінчастого валу двигуна |
Ослаблено натягнення приводних пасів генератора |
Відрегулювати натягнення пасів |
Обрив або поганий контакт в ланцюзі генератор–акумуляторні батареї |
Усунути обрив або відновити контакт |
|
Роз'єднання (обрив) дроту від клеми «Ш» генератора або регулятора напруги |
Під'єднати (усунути обрив) дрота «Ш» |
|
Несправний регулятор напруги |
Замінити регулятор напруги |
|
Зависання щіток |
Зняти щіткотримач і прочистити |
|
Забрудненіабозамасленіконтактні кільця |
Протерти контактні кільця серветкою, змоченою в бензині. Якщо забруднення не віддаляються, контактні кільця зачистити шліфувальною шкіркою і продути стислим повітрям |
|
Обрив в обмотці збудження |
Перевірити паяння обмотки збудження до контактних кілець і при виявленні обриву усунути його |
|
Амперметр показує розряд при середній частоті обертання колінчастого валу двигуна і при номінальному навантаженні |
Несправний випрямний блок |
Замінити випрямний блок |
Несправний статор (обрив в ланцюзі фаз, міжвиткове замикання обмотки статора на «масу») |
Замінити статор |
|
Несправний регулятор напруги |
Замінити регулятор напруги |
|
Надмірно великий зарядний струм (стрілка амперметра виходить за межі шкали навіть через 15-20 хвилин роботи двигуна) |
Несправний регулятор напруги |
Замінити регулятор напруги |
Замикання клеми «Ш» (шунтового дроту регулятора напруги) на «масу» |
Усунути замикання |
|
Надмірна розрядка акумуляторних батарей |
Зарядити акумуляторні батареї |
|
Підвищениймеханічнийшум при роботі генератора |
Знос підшипників або їх руйнування |
Замінити підшипник |
Наявністьвгенераторістороннього предмету |
Видалити сторонні предмети |
|
Погнутий вентилятор |
Виправити вентилятор |
|
Зовнішня світлова сигналізація |
||
На рефлекторах світлових приладів з'явилися темні плями |
Розбито скло |
Замінити скло |
Не горять лампи фар |
Перегоріла лампа фари |
Замінити лампу |
Перегорілий запобіжник |
Замінити запобіжник |
|
Порушений контакт на триклемовій панелі під'єднування проводів фари |
Відновити контакт |
|
Порушений контакт штекерних роз'ємів на передньому щиті кабіни |
Відновити контакт |
|
Підгоріли контакти комбінованого перемикача |
Зачистити контакти |
|
Порушена частота миготіння ламп ліхтарів |
Перегорання однієї з ламп |
Замінити лампу |
Порушений контакт штекерного роз'єму |
Зачистити контакт |
|
Попадання вологи під стекла приладів освітлення |
Розбито скло |
Замінити стекло |
Ослабіло кріплення стекол |
Підтягти гвинти |
|
Пошкоджена або порушена пружність прокладок ущільнювачів |
Замінити прокладки |
|
При включенні комбінованого перемикача П-145 покажчики повороту не працюють |
Порушений контакт штекерних роз'ємів |
Відновити контакт |
Перегорілий запобіжник |
Замінити запобіжник |
|
Облом або відпаювання штекерів |
Припаяти або замінити штекери |
|
При включенні габаритних вогнів лампи не спалахують |
Перегорілий запобіжник |
Замінити запобіжники |
Перегоріли лампи |
Замінити лампи |
|
Звукові сигнали |
||
Звукові сигнали не звучать або звучать переривисто |
Перегоріла плавка вставка блоку запобіжників |
Замінити запобіжник |
Вийшло із ладу реле |
Замінити реле |
|
Розряджені акумуляторні батареї |
Зарядити або замінити батареї |
|
Сигнали звучать хрипко або переривисто під час роботи двигуна на будь-яких режимах |
Вийшло із ладу реле |
Замінити реле |
Зламана пластинка верхнього контакту переривника |
Відремонтуватисигналвмайстерні або замінити його |
|
При непрацюючому двигуні сигнали звучать слабо і хрипко або зовсім не звучать, а під час роботи двигуна на середній і максимальній частоті звучать нормально |
Розряджені акумуляторні батареї |
Зарядити або замінити батареї |
Один з сигналів не звучить і споживає струм великої величини |
Спікання контактів переривника |
Зачистити контакти або замінити деталі переривника |
Полом пластини верхнього контакту переривника |
Замінити пластину |
|
Замикання витків в котушці |
Замінити котушку, відрегулювати сигнал |
|
Сигнал видає звук, що деренчить |
Ослабіло кріплення сигналу і його ковпака. Корпус сигналу торкається інших металевих деталей |
Підтягти кріплення і усунути торкання |
Тріщина в мембрані |
Замінити сигнал |
|
Склоочисник |
||
При роботі склоочисника щітка зачіпає за деталі кабіни |
Неправильна установка важеля на вісі |
Ослабити гайку кріплення на вісі і зняти важіль, включити склоочисник і че- рез 30-60 с вимкнути. Встановити важіль зі щіткою так, щоб щітка була близько розташована до ущільнювача, але не зачіпала його; укріпити важіль, включити склоочисник і перевірити правильність установки важеля |
При включенні склоочисник не працює |
Відсутній контакт в сполучних колодках |
Перевірити надійність з'єднань і при необхідності усунути несправність |
Не працює перемикач |
Перевірити,іпринеобхідності замінити |
|
Зависання щіток або забруднення колектора якоря електродвигуна пилом від щіток |
Розібрати електродвигун, усунути зависання щіток. Зачистити колектор і очистити пази між колекторними пластинами |
|
Перегорає запобіжник унаслідок заклинювання важелів приводу, заїдання в редукторі або несправності електродвигуна |
Знайти причину і усунути несправність Замінити запобіжник |
|
Несправність запобіжника |
Знайтипричинунесправності запобіжника, усунути її або замінити запобіжник |
|
Знос черв'ячної шестерні редуктора |
Замінити зношену шестерню |
|
Склоочисник працює тільки на одній швидкості |
Зависання щітки електродвигуна або несправність перемикача |
Усунути зависання щітки, перевірити перемикач і при необхідності замінити |
Спеціальне устаткування |
||
Гідравлічний домкрат |
||
При підйомі вантажу (автомобіля) домкратом відбувається віддача воротка |
Утворення повітряних пробок в порожнинах оливних каналів |
При завернутому замочному штоку (без навантаження на домкрат) підняти робочий плунжер вгору, відвернути замочний шток на 2-3 обороти і натиском руки опустити його вниз повністю, після чого провести підйом вантажу |
Значний знос вінця черв'ячного колеса |
Замінити черв'ячне колесо |