Технічна характеристика КрАЗ-5233НЕ шифр Shrek-APC
KpA3-5233НЕ (шифр «Shrek-APC») |
|
Маса спорядженого автомобіля, кг |
16000 |
Повна маса автомобіля, кг |
18000 |
-що припадає на передній міст -що припадає на задній візок |
7000 11000 |
Корисне навантаження, кг |
2000 |
Загальна місткість при перевезенні людей на автомобілі |
10 + 2 |
Максимальна швидкість руху, км/год, не менше: |
85 |
Максимальний підйом, що долається автомобілем |
30° |
Контрольна витрата палива, л/100 км шляху, при русі з постійною швидкістю 60км/год |
35 |
Мінімальний радіус повороту автомобіля по вісі сліду переднього зовнішнього (щодо центру повороту) колеса, м |
13,0 |
Зовнішнійгабаритнийрадіусповоротуавтомобіляпо крайній зовнішній точці переднього бампера, найбільш віддаленій від центру повороту, м |
13,5 |
Ширина коридору при повороті м: автомобіля із зовнішнім габаритним радіусом 13,5 |
4,3 |
Основні розміри автомобіля приведені на рисунку 1.
Рисунок 1 – Основні розміри автомобіля КрАЗ-5233НЕ (шифр Shrek-APC)
Двигун
Тип і модель |
ЯМЗ-238ДЕ,V-подібний, восьмициліндровий, чотиритактний, внутрішнього згорання, із за- йманням від стиснення, з газотурбінним наддуванням |
Потужність двигуна, кВт (к.с.) | 243 (330)
|
Робочий об'єм всіх циліндрів | 14,86
|
Номінальна частота обертання колінчастого валу, об/хв | 2100 |
Максимальний крутильний момент, Н·м (кгс·м) | 1274 (130)
|
Система змащування двигуна | Змішана – під
тиском і розбризкуванням з охолоджуванням оливи в рідиннооливному
теплообміннику
|
Система живлення повітрям | Має два ступеня очищення і складається з батареї циклонів, повітряного
фільтра, турбокомпресора, охолоджувача наддувного повітря, обладнана датчиком засміченості фільтру
|
Система живлення двигуна паливом
|
Примусова, складається з двох паливних баків, на
лівому баку встановлений паливорозподільний кран
|
Система випуску газів | Обладнана глушником і компенсатором |
Система охолоджування | Рідинна, закритого типу, з примусовою циркуляцією охолоджуючої рідини. Радіатор трубчасто-стрічкового типу, обладнаний кожухом вентилятора і розширювальним бачком. На
розширюва- льному бачку встановлена пробка з двома клапанами. Регулювання
теплового режиму здійснюється автоматично за допомогою термостатів і
фрикційної муфти приводу вентилятора автоматичного і примусового включення
|
Передпусковий підігрівач | Типу DBW-300
|
Зчеплення | ЯМЗ-183. Сухе,
фрикційне, однодискове, з діафрагменною витяжною пружиною і накладками на
безазбестовій основі
|
Коробка передач | Механічна,
дводіапазонна, з синхронізаторами на всіх передачах, окрім заднього ходу, з
відбором потужності:-від шестерні відбору потужності
основної коробки передач, не більш 29,4 кВт (40 к.с.);-віlвалу відбору потужності демультипликатора, не
більш 73,6 кВт (100 к.с.)
Відбір потужності від коробки передач повинен узгоджуватися розробником додаткового облад- нання з Ярославським моторним заводом у кож- ному конкретному випадку |
Роздавальна коробка | Тривальна,
двоступінчата. Конструкція коробки забезпечує можливість відбору
потужності:
-від вала відбору потужності роздавальної коробки – 36,8 кВт (50 к.с.); -від первинного валу роздавальної коробки: при русі – 132,4 кВт (180 к.с.); на стоянці – 243,0 кВт (330 к.с.) Відбір потужності від роздавальної коробки і його величина повинні бути узгоджені розробником додаткового обладнання з ПАО «АвтоКрАЗ» |
Карданна передача | Відкритого типу, з трьома карданними валами |
Ведучі мости | Центральні,
двоступінчасті, одношвидкісні, проміжний міст прохідного типу.
Піввісь переднього моста має шарніри рівних кутових швидкостей.
Параметри установки передніх коліс: сходження коліс від 0 до 2 мм
|
Рама | Лонжерони
з швелера, сполучені поперечинами. Спереду рами встановлений бампер і три
шворні: центральний і бічні; ззаду:
-на автомобілі і шасі – тяговий крюк і два буфери; -на сідельному тягачі – буксирна вилка |
Передня підвіска | Залежна, на двох напівеліптичних
ресорах із дво- ма телескопічними амортизаторами
|
Задня підвіска | Залежна, балансирна на двох
напівеліптичних ресорах
|
Колеса | Бездискові з розміром обода:
440-533
|
Кількість коліс, шт.: запасне |
4 2 |
Шини | Широкопрофільні, з регульованим
тиском, тип рисунка протектора – підвищеної прохідності: 525/70R21 (1285х530-533) моделі Бел-66А
|
Рульова колонка | Складається з вала, кожуха, вала карданного і рульового колеса |
Рульовий механізм з кульковою гайкою
|
Рульова передача: гвинт – кулькова
гайка-рейка – шестерня. Передавальне число – 23,6
|
Рульовий підсилювач | Напіввбудований,
складається з осьового розподільника, силового циліндра, насоса, оливного
бачка, трубопроводів і шлангів
|
Насос підсилювача | Лопатевий,
подвійної дії, правого обертання, з внутрішніми клапанами, що обмежують макси- мальний
тиск і продуктивність
|
Рульовий привід | Складається з сошки, подовжньої, поперечної рульової тяги і важелів |
Робоча гальмова система | Двоведуча, з
роздільним пневматичним приводом на передній і окремо на проміжний і задній мости
Гальмові механізми – колісні, барабанного типу,
з внутрішніми колодками. Привід пневматичний, роздільний. Забезпечена
можливістю приєднання гальмових систем причепів з одноведучим і двоведучим приводами
|
Гальмова система стоянки | Трансмісійна,
гальмовий механізм – барабанног типу з двома внутрішними колодками і
механічним приводом, який встановлений на раздавальній коробці, та діє на
привод мостів заднього візка
|
Запасна гальмова система | Функції запасної
гальмової системи виконують контури
робочої гальмової системи
|
Допоміжна гальмова система | Дросельного типу, встановлена в системі випуску відпрацьованих газів, привід пневматичний |
Система електрообладнання | Однопровідна, з номінальною напругою 24 В, постійного струму. Включає: генератор; регулятор напруги, стартер, дві акумуляторні батареї типу 6CT-190А, реле-регулятор, із встановленим фільтром радіоперешкод, звуковий сигнал, зовнішнє і внутрішнє освітлення, сигналізацію, комутаційну апаратуру |
Електрообладнання передпускового підігрівача | Електродвигун насосного агрегату, електромагнітний клапан із нагрівачем палива, транзисторний комутатор і электроіскряна свічка |
Контрольно-вимірювальні прилади | Електронний спідометр, тахометр, амперметр, манометр механічний для контролю тиску повіт- ря в пневмосистемі і для контролю тиску повітря в шинах;покажчики: температури води, рівня палива і тиску оливи в двигуні; блоки контрольних і сигнальних ламп |
Корпус броньований | П’ятистороннє (дах та вертикальні поверхні) бронювання пасажирського відділу для захисту від
бронебійно-запальних куль патрону 7,62x39 мм, у відповідності до стандарту STANAG 4569 рівень 2.
Автомобіль обладнаний: - сидіннями для розміщення особового складу,
розташованими вздовж за рухом автомобіля;
-
кріпленнями для зброї;
-
люком в верхній частині корпусу для установки
озброєння;
-
стрільницями для особового складу;
- протиковзким
покриттям підлоги та на даху;
-
стаціонарними сходинками на задній стінці кор-
пусу
|
Таблиця 1
Індекси категорій швидкості і навантажень
Позначення шини | 525/70R21 | ||
Індекс навантаження, кг | 160 | 162 | 164 |
Індекси категорії швидкості, км/год | J | G | F |
Тиск повітря в шинах, кПа (кгс/см2): -номінальне -мінімальне |
540 (5,5) 100 (1,0) |
560 (5,7) 100 (1,0) |
590 (6,0) 100 (1,0) |