Електрофакельний пристрій (ЕФП) КрАЗ-5233НЕ

Підключений до паливної системи двигуна і працює на дизельному паливі. Докладний опис і призначення ЕФП даний в Керівництві з експлуатації силового агрегату.

Електрична схема ЕФП (рисунок 13) дозволяє забезпечити попереднє розігрівання штифтових свічок, шунтування додаткового опору термореле при старті і подальшому супроводі роботи двигуна. У електричній схемі ЕФП передбачено автоматичне відключення генератора під час роботи ЕФП, а також захист від випадкового увімкнення ЕФП в електричну мережу. Управління ЕФП здійснюється з кабіни вмикачем 57 (рисунок 5). Загоряння контрольної лампи 17 сигналізує про відкриття електромагнітного клапана подачі палива до свічок ЕФП.

Принципова електросхема ЕФП КрАЗ-5233НЕ

Рисунок 13 – Принципова електросхема ЕФП:

G-генератор; SA14-вмикач приладів, стартера і протиугінного пристрою; A- амперметр; GB1-GB2-акумуляторні батареї; SA13-вимикач кнопковий ЕФП; YA1- паливний електроклапан ЕФП; HG6-лампа контрольна ЕФП; KT-термореле ЕФПУ; KA5-реле відключення обмотки збудження генератора; KA6-реле факельних свічок; EK1, EK2-факельні свічки; SM-вимикач «маси»; XT1-3-х клемна сполучна панель; F1-центральний блок запобіжників; A1-регулятор напруги