Обслуговування карданної передачі КрАЗ-5233НЕ
Для перевірки люфта фланців, встановлених на шліцьових кінцях вихідних валів коробки передач, роздавальної коробки і головних передач ведучих мостів, необхідно:
-встановити автомобіль на оглядовій ямі або естакаді;
-встановити важіль коробки передач в нейтральне положення;
-зусиллями обох рук похитувати фланець у подовжньому і поперечному напрямах. За наявності відчутного люфта слід підтягти гайку кріплення фланця.
При монтажі фланця тарілчасту пружину встановлювати опуклою стороною до гайки.
Заміна мастила в шліцьовому з'єднанні карданних валів приводу переднього, заднього і проміжного мостів проводиться при знятті карданного вала для проведення поточного ремонту. Для заміни мастила необхідно:
-від'єднати один кінець карданного вала (з боку ковзаючої вилки) і зняти ковзаючу вилку 9, відвернути обійму манжети 12 з ущільненнями;
-витягувати ущільнювальні кільця 11 з канавок обойми захисного кожуха;
-промити ковзаючу вилку, кільця, захисний кожух і шліцьовий кінець вала в дизельному паливі або гасі;
-поставити на місце ущільнювальні кільця;
-заповнити внутрішню порожнину шліцьового кінця вала, середню канавку обойми захисного кожуха і змастити поверхні шліців вала і вилки 9 графітним мастилом;
-відвернути пробку або оливницю на ковзаючій вилці 9 (для виходу повітря і зайвого мастила), надіти обойму з ущільнювальними кільцями 12, а потім і ковзаючу вилку 9 на шліцьовий кінець вала. Ущільнювальне кільце повинне бути встановлене конусним торцем у бік ковзаючої вилки і підігнано поворотом обойми на 1/2-3/4 обороту після завертання її до упору в ущільнення;
-накернити обойму ковзаючої вилки на відстані 2 мм від торця для запобігання її самовідвертання;
-всувати ковзаючи вилку до упору, завернути пробку або оливницю, під'єднати і закріпити карданний вал.
При перебиранні карданного вала від коробки передач до роздавальної коробки рекомендується провести заміну мастила в його шліцьовому з'єднанні з одночасною промивкою деталей.