Перевірка проміжку і регулювання гальмових механізмів КрАЗ-5233НЕ

На автомобілі встановлюються важелі автоматичного регулювання проміжку в гальмових механізмах.

Регулятор гальма 6 (рисунок 44) служить для автоматичної компенсації зносу фрикційних накладок гальмових колодок. Конструктивно регулятор об'єднаний з важелем 4, що зв'язує шток гальмової камери з розтискним кулаком. Підтримувана регулятором величина ходу штока гальмової камери повинна бути 32-36 мм.

При зміні гальмових накладок, коли гальмо піддається розбиранню, виникає необхідність в ручному регулюванні проміжку між гальмовним барабаном і колодками. Для цього необхідно встановити в профільний отвір фіксатора 8 ключ, і доклавши до нього осьове зусилля, пересунути фіксатор до упору. При цьому розірветься кінематичний зв'язок між регулятором гальма 6 і черв'яком. Обертаючи ключем фіксатор 8 в ту або іншу сторону, можна зменшити або збільшити проміжок між гальмовим барабаном і накладками гальмових колодок (величина проміжку повинна бути в межах 0,2-0,6 мм). Внутрішні порожнини регулятора захищені від проникнення ззовні вологи і бруду ущільнювальними кільцями. Вони заповнюються мастилом через отвір, що закривається пробкою 7.

 Важіль автоматичного регулювання проміжку в гальмових механізмах КрАЗ-5233НЕ

Рисунок 44 – Важіль автоматичного регулювання проміжку в гальмових механізмах:

1-гальмова камера; 2-кронштейн; 3-вилка штока гальмової камери; 4-гальмова ручка; 5- тяга; 6-регулятор гальма з важелем; 7-пробка; 8-фіксатор