Клапан двоведучого привода КрАЗ-5233НЕ

Призначений для управління гальмовою системою причепа (напівпричепа) з двоведучим приводом. Будова клапана показана на рисунку 51.

Виводи клапана сполучені з відповідними пневматичними апаратами приводу. Вивід А сполучений з верхньою секцією гальмового крана, вивід С – з живлячою магістраллю причепа (напівпричепа), вивід Д – з краном гальмовим зворотної дії з ручним управлінням, вивід В – з керуючою магістраллю двоведучого приводу, вивід Е – з нижньою секцією гальмового крана.

Робота клапана. При робочому гальмуванні стисле повітря від відповідної секції гальмового крана підводиться до гальмових камер автомобіля і до виводів А і Е клапана. Стисле повітря, підведене до виводу А, впливає на верхні поршні 15 і 16 і переміщає їх вниз, стискаючи при цьому пружину 10. При переміщенні малий поршень 15 своїм сідлом упирається в клапан 18 і роз'єднує порожнину «в» з атмосферою, а потім відкриває клапан 18 і сполучає порожнину «с» з порожниною «в». При цьому стисле повітря проходить в керуючу магістраль причепа (напівпричепа) через вивід В і загальмовує його.

При гальмуванні стоянки причепа (напівпричепа) стисле повітря з вивід Д виходить в атмосферу через випускне вікно в крані управління. Поршень 6 унаслідок різниці тиску в порожнинах переміщається вгору разом з клапаном 18. Клапан упирається в сідло малого поршня 15 і сполучає порожнину «с» з порожниною «в» (вивід В). Стисле повітря поступає в керуючу магістраль причепа (напівпричепа) і загальмовує його.

Клапан двоведучого привода КрАЗ-5233НЕ

Рисунок 51 – Клапан двоведучого привода:

1-поршень нижній; 2-випускне вікно; 3-гайка; 4-корпус нижній; 5-корпус середній; 6-поршень середній; 7-кільце ущільнювальне; 8-пружина клапана; 9-тарілка пружини; 10-пружина верхнього великого поршня; 11-верхній корпус; 12-тарілка пружини; 13-гвинт регулювальний; 14-пружина верхнього малого поршня; 15-верхній малий поршень; 16-верхній великий поршень; 17-кільце опорне; 18-клапан; 19-кільце опорне; 20-діафрагма; 21-шайба