Сполучаючі головки КрАЗ-5233НЕ
На автомобілі встановлені сполучні головки двох типів: типу «А», яка встановлена в магістралі одноведучої гальмової системи причепа і сполучні головки типу
«Палм», встановлені в магістралях живлення і управління двоведучої гальмової системи причепа.
Сполучна головка типу «А» (рисунок 56) забарвлена в чорний колір. У роз'єднаній головці клапан 3 під дією пружини перекриває вихід повітря з пневмосистеми, а при з'єднанні головок – відкривається за допомогою штифта головки сполучного шланга причепа, і забезпечується прохід повітря в магістраль причепа. Кришка 1 оберігає систему від пилу і бруду.
Рисунок 56 – Головка сполучна типу «А»:
1-кришка; 2-кільце гумове; 3-клапан зворотний; 4-корпус
Сполучні головки типу «Палм» (рисунок 57) безклапанні, однакові для автомобіля і причепа.
На автомобілі кришка сполучної головки живлячої магістралі забарвлена в червоний колір, а кришка керуючої магістралі – в блакитний або жовтий колір. При з'єднанні головок типу «Палм» необхідно відвести убік захисні кришки 5. Головки змикаються ущільненнями і повертаються доти, поки виступ однієї головки не увійде до відповідного паза іншої.
Рисунок 57 – Головка сполучна типу «Палм»:
1-пружина; 2-клапан; 3-корпус; 4- ущільнювач; 5-кришка; 6-вісь кришки; 7-кришка корпуса