Роз'єднувальні крани. Догляд за пневматичним приводом КрАЗ-5233НЕ
Пневмосистема автомобіля має два роз'єднувальні крана.
Один кран встановлений на виході з ресивера РС1 і служить для відключення магістралей живлення споживачів і гальмової системи причепа.
Другий роз'єднувальний кран – пробкового типу, встановлюється між клапаном одноведучого приводу і сполучною головкою і служить для роз'єднання магістралі при роботі автомобіля без причепа.
Кран відкритий, коли його рукоятка розташована паралельно корпуса, і закритий, коли рукоятка спрямована під кутом 90°. На рукоятці і корпусі крана є виступ і напрямна, які обмежують поворот рукоятки, не даючи можливості переходити за крайні положення при відкритті і закритті крана.
Догляд за пневматичним приводом.
При обслуговуванні пневматичного приводу перш за все необхідно стежити за герметичністю системи в цілому і її окремих елементів. Особливу увагу слід звертати на герметичність з'єднань трубопроводів і гнучких шлангів і місця приєднань шлангів. Місця сильного витоку повітря визначаються на слух, а місця слабкого витоку – за допомогою мильної емульсії. Витік повітря із з'єднань трубопроводів усувається підтяжкою або заміною окремих елементів з'єднань.
При експлуатації автомобіля необхідно стежити за станом тяги, пружних елементів і важелів регулятора гальмових сил, очищати їх від бруду і сторонніх предметів.
Якщо мости знімалися на ремонт або замінювалися, то при подальшому монтажі слід провести регулювання приводу регулятора гальмових сил.