Запобіжники КрАЗ-5233НЕ

Для оберігання електропроводки агрегатів і приладів електрообладнання від пошкодження при короткому замиканні в ланцюзі застосовуються два блоки плавких запобіжників Пр112 по 10 плавких вставок в кожному блоці: дев'ять вставок на 8А і одна вставка – 16A.

Позначення символів споживачів, що підключаються, на табличці блоків плавких запобіжників показано на рисунку 61.

Для захисту ланцюгів стартера і передпускового підігрівача є силовий блок запобіжників на 60А і 30А.

Центральний запобіжний блок має дві плавкі вставки по 60 А кожна, одна вставка включена в ланцюг від акумуляторних батарей до амперметра, а інша служить для захисту додаткового електрообладнання, що встановлюється споживачем.

У разі перегорання плавкої вставки необхідно встановити причину короткого замикання і після цього замінити калібрований мідний дріт діаметром 0,5-0,6 мм.

Для автоматичного увімкнення стартера після упевненого пуску двигуна і блокування включення стартера при працюючому двигуні в ланцюзі пуску встановлено електронне реле блокування стартера (РБС). РБС працює спільно з проміжним реле стартера, керуючи подачею «маси» на його обмотку.

Перед повторним пуском двигуна необхідно повернути ключ в замку вмикача в положення «вимкнено».

Табличка блоків плавких запобіжників КрАЗ-5233НЕ

Рисунок 61 – Табличка блоків плавких запобіжників:

Правий блок (захисні ланцюги): 1-плафон кабіни, розетки переносної лампи; 2-протитуманні фари; 3-сигнал гальмування «стоп»; 4-підкапотна лампа і ліхтарі

«Знак автопоїзда»; 5-дальнє світло (ліва фара); 6-дальнє світло (права фара); 7- ближнє світло (ліва фара); 8-ближнє світло (права фара); 9-габаритні вогні (лівий борт), освітлення приладів; 10-габаритні вогні (правий борт)

Лівий блок (захисні ланцюги): 1-обігрів скла; 2-резерв; 3-склоочисник, склоомивач; 4-електродвигуни опалення, вентилятора кабіни; 5-звукові сигнали; 6-аварійна сигналізація; 7-показчики повороту; 8-сигналізація гальмової системи стоянки; 9- контрольні прилади, блоки контрольних ламп, шумовий сигналізатор; 10- блокування міжосьового і міжколісних диференціалів