Електропневмоклапан КрАЗ-5233НЕ
На автомобілі застосовуються электропневмоклапани з різними призначеннями: увімкнення механізму блокування міжосьового диференціала і міжколісних диференціалів, увімкнення відбору потужності, протиугінного пристрою, увімкнення мостів, увімкнення ЕФП і ін.
Будова електропневмоклапана показана на рисунку 62.
При натисненні на клавішу перемикача струм поступає в обмотку електромагніту. Осердя переміщається вниз і через шток електромагніту відкриває повітряний клапан, і стисле повітря з ресивера через підведення А підводиться до пневмоелектроклапана, а через вивід В – до пневмокамери. При вимкненні клавіші перемикача осердя електромагніту повертається в первинний стан під дією зусилля пружини і припиняє доступ повітря до пневмокамери.
Порожнина пневмокамери сполучається з атмосферою через сапун 6.
Рисунок 62 – Електропневмоклапан:
А–підвід повітря до електропневмоклапана; В–підвід повітря до пневмокамери
1-заглушка; 2-корпус клапана; 3-електромагніт; 4-кришка пластмасова; 5-контакти електромагніту; 6-сапун