Буксирування автомобіля КрАЗ-5233НЕ

При буксируванні автомобіля з непрацюючим двигуном живлення його гальмової системи стислим повітрям проводиться від автомобіля-тягача за допомогою шланга, що знаходиться в ЗІПі. Кінцем з гайкою шланг під'єднується до клапана контрольного виводу, розташованого на виході вологооливовідокремлювача з лівого боку буксируваного автомобіля. Іншим кінцем шланг із сполучною головкою під'єднується до головки (кришка червоного кольору) автомобіля-тягача.

Заповнення повітрям ресиверів гальмової системи буксируваного автомобіля проводити при нижньому положенні рукоятки крана 7 (рисунок 5) до тих пір, поки контрольні лампи 23, 24, 25 (рисунок 6) перестануть горіти на панелі буксируваного автомобіля, що відповідатиме робочому тиску. При несправній сигналізації контроль тиску проводити по манометру.

Якщо живлення стислим повітрям буксируваного автомобіля від тягача неможливе з яких-небудь причин, то буксирування його проводити на жорсткому зчеп-ленні, при цьому провести розгальмовування енергоакумуляторів проміжного і заднього мостів.

Щоб уникнути задирки і інтенсивного зносу підшипників ковзання шестерень вторинного валу і конусів синхронізаторів коробки передач при буксируванні автомобіля виконати вимоги розділу «Правила буксирування автомобіля», викладені в Керуванні з експлуатації силового агрегату. У роздавальній коробці повинна бути увімкнена вища передача.

Якщо ця операція утруднена, встановити за допомогою болта 41 (див. рисунок 22) нейтральне положення роздавальної коробки. Відвернути гайку 43 до упору її в обмежувальні гайки 42 і завернути болт 41 до упору в кришку пневмокамери 44.