Хімотологічна карта паливно-мастильних матеріалів КрАЗ-5233НЕ
Найменування |
Кількість складальних одиниць у виробі, шт |
Найменування і позначення ПММ |
Маса (об'єм) ПММ що заправляються у виробі |
Періодичність зміни (поповнення) ПММ |
Рекомендації по мастилу (заправці, заміні оливи або мастила). Норма зливу (збору) відпрацьованих олив. Примітка |
|||
Основні |
Дублюючі |
Зарубіжні |
Основна марка |
Дублююча марка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Двигун Паливний бак
|
2 | Паливо дизельне ГОСТ 305-82 -при температурі повітря 0ºС і вище: Л-0,2-40 Л-0,2-62 -при температурі повітря вище мінус 20ºС: З-0,2 мінус 35 -при температурі повітря вище мінус 30ºС: З-0,2 мінус 45 -при температурі повітря вище мі- нус 50ºС: А-0,2 |
Дизельні палива, що відповідають вимогам ГОСТ Р 52368-2005 і стандарту EN- 590:2004 |
Дизельні палива, що відповідають нормі стандарту EN-590:2004 | 500 л | ЩТО | ЩТО |
Перевірити рівень, і при необхідності долити |
Картер двигуна,5 |
1 | Клас по SAE 15W/40, SAE 10W/40 API CF-4/SG/SF Ютек Супердизель ТУ 0253-312- 05742746-2003 (М-53/14-Е) Ютек Супердизель (М-43/14-Е) ТУ 0253-312- 05742746-2003 |
Клас по SAE 15W/40, SAE 10W/40, API CF-4/SG/SF ЛУКОЙЛ-Супер ТУ 0253-075-00148636-99 Рольс Турбо (М 53/14-Е) ТУ 38.301-41-185-99 |
Клас по SAE 15W/40, SAE 10W/40, API CF- 4/SG/SF API CI-4/CН- 4CG-4/CF/SL Exxon Mobil: Essolube XT-4 Shell East Europe Co: Shell Rimula D (15W/40) Shell Rimula D (10W/30) Компанія Ravensberger Schmerstoffvert -rieb GMBH, Deutschland: Ravenol Turbo-Pluss SHPD (SAE 15W/40, API CI-4/CH- 4CG-4/CF/SL) |
32,0 л | ЩТО Після обкатки (ТО-1000 ТО-2 СО |
ЩТО
Після обкатки (ТО-1000 ТО-2 СО |
Перевірити рівень, і при необхідності долити При рівні оливи плюс 10 мм від нижньої позначки «Н» долити, але не вище позначки «В» Замінити оливу При необхідності замінити на відповідне сезону Норма зливу 20,0-25,0 л |
Шарніри тяги управління подачею палива | 2 | ЛИТОЛ-24 ГОСТ 21150-87 | Лита ТУ 38.101.1308-90 Солидол С ГОСТ 4366-76 Солидол Ж ГОСТ 1033-79 |
В'язкість по ISO 100, ISO 150 NLGI 2, NLGI 3 Mobil: Mobilgrese MP ESSO: Beacon EP2 Agip Petroli: AGIP GR MU British Petroleum: Energrease L2 Energrease LS3 |
0,004 кг |
- | - | Змащувати при зборці і ремонті |
Вісь важелів управління подачі палива | 1 | ЛИТОЛ-24 ГОСТ 21150-87 | В'язкість по ISO 100, ISO 150 NLGI 2, NLGI 3Mobil: Mobilgrese MP ESSO: Beacon EP2 Agip Petroli: AGIP GR MU British Petroleum: Energrease L2 Energrease LS3 |
0,006 кг |
ТО-2 | -ТО-2 | Нагнітати шприцом до появи із проміжків свіжого мастила | |
Підвіска передньої опори двигуна (цапфа двигуна) | 1 | ЦИАТИМ-201 ГОСТ 6267-74 | В'язкість по ISO 32; NLGI 2 Mobil: Mobiltemp SHC 32 Mobilgrese 28 British Petroleum: Energrease LT 2 SHELL: AeroShell Grease 22 |
0,1кг | - | - | Змащувати при зборці | |
Система охолоджування двигуна, 50 | 1 | -при температурі повітря не нижче мінус 40ºС: Тосол А-40М ТУ 6-57-95-96 -при температурі повітря не нижче мінус 65ºС: Тосол А-65М ТУ 6-57-95-96 |
-при температу- рі повітря не нижче мінус 40ºС: ОЖ 40 ЛЕНА ТУ 113-074-02 Тосол А-40М ТУ 2422-002- 41651324-99 Тосол А-40М ТУ 2422-002- 26759308-95 Тосол Э40 ТУ 2422-001- 47536305-97 Тосол А-40 ТУ У 22340203.003-94 ОЖ-40 ГОСТ 28084-89 Cool Stream Stan- dart 40 ТУ 2422-002- 13331543-2004 Зм'якшена (нейтральна) вода -при температурі повітря не нижче 65ºС: ОЖ-65 ЛЕНА ТУ 113-07-02 Тосол А-65М ТУ 2422-002-41651324-99 Тосол Э65 ТУ 2422-001-47536305-97 Тосол А-65 ТУ У 22340203.003-94 ОЖ-65 ГОСТ 28084-89 |
США: М1-Е-559 Англия: BS 3150 Сорт AL-3 Охолоджуючі рідіни, відповідні вимогам специфікацій: SAE J 034 (США); ASTM D 3306; D 6210, D 4985 (США) NFR 15-601 |
38* 40** 44*** |
ЩТО
СО |
ЩТО СО |
Перевірити рівень охолоджуючої рідини, і при необхідності долити до 1/3 об'єму розширювального бачка, що відповідає 35 мм від дна бачка При необхідності замінити на відповідну температурі оточуючого повітря Замінити Промити систему охолоджування при заміні рідини |
1 | НИИСС-1 ТУ 38.10270-78 |
0,045 кг |
Засипати в горловину розширювального бачка перед заповненням охолоджуючою рідиною |
|||||
Підшипники водяного насоса | 2 | ЛИТОЛ-24 ГОСТ 21150-87 | - | В'язкість по ISO 100, ISO 150, NLGI 2, NLGI 3 Mobil: Mobilgrese MP Mobil 3 EP3 Mobil 2 EP2 ESSO: Beacon EP2 Agip Petroli: AGIP GR MU British Petroleum: Energrease L2 Energrease LS3 |
0,01 кг |
- | - | Змащувати при зборці |
Трансмісія Картер роздавальної коробки | 1 | Клас по SAE 85W/90, SAE 80W/90 API CL-3 ТСп-15к ГОСТ 23652-79 Застосування олив: -з класом по SAE 80W/90: при температурі оточуючого пові- тря від мінус 25ºС до плюс 30ºС |
Клас по SAE 90 API CL-3 ТАп-15В ГОСТ 23652-79 -з класом по SAE 85W/90: при температурі оточуючого повітря від мінус 10ºС до плюс 30ºС |
Клас по SAE 85W/90 API не нижче GL-4 Mobil: Mobilube GX 85W/90A British Petroleum: Energrear EP 90 Energrear EP 80W Shell: Shell Spirax GSX Shell Spirax ASX Transmission MB FUCHS Petrolab AG: TITAN 5 Speed SL Exxon Mobil: Mobilube ISHC |
8,2 л | ТО-1 2ТО-2 *ТО-2 |
ТО-1 2ТО-2 *ТО-2 |
Перевірити рівень, і при необхідності долити до нижнього краю різьблення заливного отвору Замінити оливу Норма зливу 5,0 л |
Картер коробки передач | 1 | Клас по SAE 80 API CL-3 ТСп-10 ГОСТ 23652-79 |
Суміш: 85% ТАп-15В ГОСТ 23652-79, ТСп-15к ГОСТ 23652-79 і 15% дизельного палива марок А, З ГОСТ 305-82 |
Клас по SAE 80 API не ни- жче GL-4 Mobil: Mobilube GX 80 British Petroleum: Gear Oil 80 EP |
7,5 л | Після обкатки (ТО-1000) ТО-1 3ТО-2 В тяжких умовах експлуатації 2ТО-2 |
Після обкатки (ТО-1000) ТО-1 3ТО-2 В тяжких умовах експлуатації 2ТО-2 |
Замінити оливу Перевірити рівень, і при необхідності долити до нижньої кромки контрольно- го отвору Замінити оливу Замінити оливу Норма зливу 5,0л |
Трос приводу управління розподільником повітря коробки передач |
1 | Клас по SAE 80 API CL-3 ТСп-10 ГОСТ 23652-79 |
Клас по SAE 80 API CL-3 ТСп-10 ГОСТ 23652-79 |
Клас по SAE 80 API не нижче GL-4 Mobil: Mobilube GX 80 British Petroleum: Gear Oil 80 EP |
7,5 л | Після обкатки (ТО-1000) |
Після обкатки (ТО-1000) |
Замінити оливу Перевірити рівень, і при необхідності долити до нижньої кромки контрольного отвору Замінити оливу Замінити оливу Норма зливу 5,0л |
Трос приводу управління розподільником повітря коробки передач |
1 | 0,020 кг |
- | - | Змастити тонким шаром (10-15 крапель) при зборці і ремонті | |||
Картер переднього моста | 1 | Клас по SAE 85W/90, SAE 80W/90 API CL-3 ТСп-15к ГОСТ 23652-79 Застосування олив: -з класом по SAE 80W/90: при температурі оточуючого повітря від мінус 25ºС до плюс 30ºС -з класом по SAE 85W/90: при температурі оточуючого повітря від мінус 10ºС до плюс 30ºС |
Клас по SAE 90 API CL-3 ТАп-15В ГОСТ 23652-79 |
Клас по SAE 85W/90, API не нижче GL-4 Mobil: Mobilube GX 85W/90A British Petroleum: Energrear EP 90 Energrear EP 80W Shell: Shell Spirax GSX Shell Spirax ASX Transmission MB FUCHS Petrolab AG: TITAN 5 Speed SL Exxon Mobil: Mobilube ISHC |
11,0л | ТО-1 2ТО-2 *ТО-2 |
ТО-1 2ТО-2 *ТО-2 |
Перевірити рівень, і при необхідності долити не нижче 10 мм від нижнього краю різьблення Замінити оливу Норма зливу 8,5 л Норма зливу 8,5л з кожної точки |
Клас по SAE 80 API CL-3 ТСп-10 ГОСТ 23652-7 |
Суміш: 85% ТАп- 15В ГОСТ 23652- 79, ТСп-15к ГОСТ 23652-79 і 15% дизельного палива марок А, З ГОСТ 305-82 |
Клас по SAE 80 API не нижче GL-4 Mobil: Mobilube GX 80 British Petroleum: Energrear EP 80W В'язкість по ISO 220, ISO 100, NLGI 2 Mobil: Mobilgrease HP 222 Mobiltemp SHC 220 Mobiltemp SH 100 SHELL: AeroShell Grease 15 AeroShell Grease 15A |
||||||
Кран управління розподільником повітря коробки передач | 1 | ЦИАТИМ-221 ГОСТ 9433-80 | - |
В'язкість по ISO 220, ISO 100, NLGI 2 Mobil: Mobilgrease HP 222 Mobiltemp SHC 220 Mobiltemp SH 100 SHELL: |
0,025 кг |
- | - | Змащувати при зборці і ремонті |
Пневмогідравлічний підсилювач зчеплення | 1 | ЦИАТИМ-221 ГОСТ 9433-80 | - | В'язкість по ISO 220, ISO 100, NLGI 2 Mobil: Mobilgrease HP 222 Mobiltemp SHC 220 Mobiltemp SH 100 SHELL: AeroShell Grease 15 AeroShell Grease 15A |
0,025 кг |
- | - | Змащувати при зборці і ремонті |
Пальці кріплення педалі зчеплення |
2 | ЛИТОЛ-24 ГОСТ 21150-87 |
Лита ТУ 38.101.1308-90 Солидол С ГОСТ 4366-76 Солидол Ж ГОСТ 1033-79 |
В'язкість по ISO 100, ISO 150 NLGI 2, NLGI 3 Mobil: Mobilgrese MP Mobil 3 EP 3 Mobil 2 EP 2 ESSO: Beacon EP2 Agip Petroli: AGIP GR MU |
0,01 кг |
ТО-2 | ТО-2 | Змащувати тонким шаром мастила |
Шарнір штока головного циліндра вимкнення зчеплення | ЛИТОЛ-24 ГОСТ 21150-87 |
Лита ТУ 38.101.1308-90 Солидол С ГОСТ 4366-76 Солидол Ж ГОСТ 1033-79 |
В'язкість по ISO 100, ISO 150 NLGI 2, NLGI 3 Mobil: Mobilgrese MP Mobil 3 EP 3 Mobil 2 EP 2 ESSO: Beacon EP2 Agip Petroli: AGIP GR MU |
0,01 кг |
ТО-2 | ТО-2 | Змащувати тонким шаром мастила |
|
Повітророз- подільник коробки передач |
3 | British Petroleum: Energrear L2 Energrear LS3 |
0,02 кг |
2ТО-2 |
2ТО-2 |
Очистити и змащувати тонким шаром поверхні тертя |
||
Очистити и змащувати тонким шаром поверхні тертя |
6 | ЦИАТИМ-201 ГОСТ 6267-74 | В'язкість по ISO 32; NLGI 2 Mobil: Mobiltemp SHC 32 Mobilgrese 28 British Petroleum: Energrease LT 2 |
0,01 кг |
- | - | Змащувати при зборці і ремонті | |
Підшипник подовжувача заднього мосту (КрАЗ- 5233ВЕ) | 1 | ЦИАТИМ-201 ГОСТ 6267-74 | В'язкість по ISO 32; NLGI 2 Mobil: Mobiltemp SHC 32 Mobilgrese 28 British Petroleum: Energrease LT 2 |
0,01 кг |
- | - | Змащувати при зборці і ремонті | |
Головний (підпедальний) циліндр виключення зчеплення | 1 | ТОМЬ ТУ 6-01-1276-82 |
НЕВА ТУ 6-01-1163-78 РОСА ТУ 6-55-37-90 |
Mobil: Hudraulic Brake Fluid 550 British Petroleum: BP Super Disk Brеake Fluid |
0,7 л | Замінити рідину один раз на три роки при черговому ТО | Перевірити рівень Заливати рідину на 15-20 мм нижче за верхню кромку заливного отвору (при заповненій гідросистемі) 0,200 л для прокачування гідросистеми |
|
Підшипники шківу натяжного пристрою компресора | ЛИТОЛ-24 ГОСТ 21150-87 ЦИАТИМ-201 ГОСТ 6267-74 |
В'язкість по ISO 100, ISO 150, NLGI 2, NLGI 3 Mobil: Mobilgrese MP Mobil 3 EP 3 Mobil 2 EP 2 ESSO: Beacon EP2 Agip Petroli: AGIP GR MU British Petroleum: Energrear L2 Energrear LS3 В'язкість по ISO 32; NLGI 2 Mobil: Mobiltemp SHC 32 Mobilgrese 28 British Petroleum: Energrease LT2 SHELL: AeroShell Grease 22 |
0,025 кг |
ТО-2 | - | Заповнити мастилом через пресоливницю, зробивши 4-5 нагнітань (при заповнені ручним шприцом) |
||
Муфта виключення зчеплення | 1 | ШРУС-4 ТУ 38.УССР 201312-81 |
ШРУС-4 ТУ 0254-001- 05766076-98 ШРУС-4М ТУ 38401-58- 128-95 |
Клас по NLGI 2 British Petroleum: Energrease LS- EP |
0,04 кг |
3ТО-1 | 3ТО-1 | Нагнітати шприцом через оливницю шланга до появи свіжого мастила із проміжків |
Підшипник вала вилки виключення зчеплення | 2 | ШРУС-4 ТУ 38.УССР 201312-81 |
ШРУС-4 ТУ 0254-001- 05766076-98 ШРУС-4М ТУ 38401-58- 128-95 |
Клас по NLGI 2 British Petroleum: Energrease LS- EP |
0,016 кг |
3ТО-1 | 3ТО-1 | Нагнітати шприцом через 2 пресоливниці до появи свіжого мастила із проміжків |
Підшипник первинного валу коробки передач (у маховику двигуна) | 1 | Лита ТУ 38.101.1308- 90 |
Солидол С ГОСТ 4366-76 Солидол Ж ГОСТ 1033-79 |
В'язкість по ISO 32; ISO 100; NLGI 2 Mobil: Mobilux 2 Mobilgrese 28 Mobilgrese MP Mobilgrese SHC 32 ESSO: Beacon EP2 Beacon EP3 British Petroleum: Energrease LT 2 |
0,025 кг |
- | - | Змащувати перед установкою на двигун |
Мости Підвіски Балансири задньої підвіски | 2 | Клас по SAE 85W/90, SAE 80W/90 API CL-3 ТСп-15к ГОСТ 23652-79 Застосування олив: -з класом по SAE 80W/90: при температурі оточуючого повітря від мінус 25ºС до плюс 30ºС -з класом по SAE 85W/90: при температурі оточуючого повітря від мінус 10ºС до плюс 30ºС Клас по SAE 80 API CL-3 ТСп-10 ГОСТ 23652-79 |
Клас по SAE 90 API CL-3 ТАп-15В ГОСТ 23652-79 Суміш: 85% ТАп-15В ГОСТ 23652-79, ТСп-15к ГОСТ 23652-79 і 15% дизельного палива марок А, З ГОСТ 305-82 |
Клас по SAE 85W/90, API не нижче GL-4 Mobil: Mobilube GX 85W/90A British Petroleum: Energrear EP 90 Energrear EP 80W Shell: Shell Spirax GSX Shell Spirax ASX Transmission MB FUCHS Petrolab AG: TITAN 5 Speed SL Exxon Mobil: Mobilube ISHC Клас по SAE 80W/90, API не нижче GL-4 Mobil: Mobilube GX 80А British Petroleum: Energrear EP 80W |
1,4 л | ТО-2 *ТО-2 |
ТО-2 *ТО-2 |
Перевірити рівень, і при необхідності долити оливу не нижче 20 мм нижнього краю різьблення заливного отвору Норма зливу: 0,84л з двох то- чок Замінити оливу |
Амортизатор передньої підвіски |
2 | АЖ-12Т ГОСТ 23008-78 |
АУ ТУ 38.101.1232- 89 |
Клас по ISO 15, ISO 22 Mobil: Mobil DTE OIL 11M British Petroleum: Batran HV 15 Agip Petroli: AGIP Arnica OSO 22 |
1,7 л | - | - | При зборці і ремонті заповнити оливою Норма зливу 0.6 л з однієї точки |
Верхні підшипники шворнів поворотних кулаків переднього моста |
2 | ШРУС-4 ТУ 38.УССР 201312-81 |
Лита ТУ 38.101.1308- 90 |
Клас по NLGI 2 British Petroleum: Energrease LS- EP |
0,2 кг | 3ТО-2 | 2ТО-2 | Нагнітати шпри- цом Зробити 10-15 нагнітань |
Кульові опори переднього моста | 2 | ШРУС-4 ТУ 38.УССР 201312-81 |
ШРУС-4 ТУ 38.УССР 201312-81 |
Клас по NLGI 2 British Petroleum: Energrease LS- EP |
6,0 кг | 2ТО-2 |
Заповнити порожнину кульової опори свіжим мастилом при обов'язковому змащуванні втулок півосей, шарнірів рівних кутових швидкостей і підшипників шворнів |
|
Підшипники маточин передніх і задніх коліс | 6 | ЛИТОЛ-24 ГОСТ 21150-87 | В'язкість ISO 100, ISO 150 NLGI 2, NLGI 3 |
5,4 кг | 3ТО-2 | Заповнити порожнини маточин при обов'язково- му наповненні мастилом підшипників | ||
Шарніри реактивних штанг задньої підвіски | 12 | ЛИТОЛ-24 ГОСТ 21150-87 |
ЛитаТУ 38.101.1308-90Солидол С ГОСТ 4366-76Солидол Ж ГОСТ 1033-79 |
В'язкість ISO 100, ISO 150 NLGI 2, NLGI 3 Mobil: Mobilgrese MP Mobil 3 EP 3 Mobil 2 EP 2 ESSO: Beacon EP2 Agip Petroli: AGIP GR MU British Petroleum: Energrease L2 Energrease LS3 5,4 кг 0,228 кг |
0,228 кг |
ТО-2 | ТО-2 | Нагнітати шприцом до появи із проміжків свіжого мастила або появи опору |
Шліцьове з'єднання карданних валів | 2 | Мастило графітне (УСсА) ГОСТ 3333-80 |
В'язкість по ISO 150 Mobil: Mobiltac 81 SHELL: Barbatia Grease N 2 Mobil Оil: Graphited N 3 VV-G-671a (США): Grease 3 |
0,125 кг |
ТО-2 | ТО-2 | Нагнітати шприцом до появи із проміжків свіжого мастила або появи опору | |
Підшипники хрестовин карданного валу переднього моста карданного валу заднього мосту і карданного вала між коробкою передач і роздавальною коробкою |
2 | Мастило АЗМОЛ N 158 ТУ У 00152365.118- 2000 |
Мастило N 158М ТУ 38.301-40-25- 94 |
Клас по NLGI 2 SHELL: Alvania Grease R2 Alvania R2 (MoS2) British Petroleum: Energrease LS- EP |
||||
Кромки манжет ущільнювальних пристроїв маточин коліс | 6 | ЛИТОЛ-24 ГОСТ 21150-87 | Лита ТУ 38.101.1308- 90 |
В'язкість ISO 100, ISO 150 NLGI 2, NLGI 3 Mobil: Mobilgrese MP Mobil 3 EP 3 Mobil 2 EP 2 ESSO: Beacon EP2 Agip Petroli: AGIP GR MU British Petroleum: Energrease L2 Energrease LS3 |
0,3 кг | - | - | Змащувати при зборці і ремонті |
Гальмова система Апарати гальмової системи |
18 | ЦИАТИМ-221 ГОСТ 9433-80 |
- | В'язкість по ISO 220, ISO 100; NLGI 2 Mobil: Mobilgrese HP 222 Mobiltemp SHC 200 Mobiltemp SH 100 SHELL: Aeroshell Grease 15 Aeroshell Grease 15A |
0,24 кг |
- | - | Змащувати при зборці і ремонті |
Силовий циліндр допоміжного гальма |
1 | ЦИАТИМ-221 ГОСТ 9433-80 |
- | В'язкість по ISO 220, ISO 100; NLGI 2 Mobil: Mobilgrese HP 222 Mobiltemp SHC 200 Mobiltemp SH 100 SHELL: Aeroshell Grease 15 Aeroshell Grease 15A |
0,003 кг |
- | - | Змащувати тонким шаром при зборці і ремонті |
Регулювальні важелі гальмових механізмів |
6 | ЖТ-72 ТУ 38.101345-77 |
- | ESSOGREASE TСL 435 AeroShell Grease 7 Mobilish SHC 007 |
0,24 кг |
Один раз на два роки |
Один раз на два роки |
Додати мастило в регулятор, нагнітаючи його через отвір, закритий пробкою, до появи свіжого мастила із проміжків |
Підшипники розтискних кулаків гальмових механізмів Втулки валика педалі робочої гальмової системи Вмикач допоміжного гальма Пневмоклапан педалі допоміжного гальма |
8 2 1 1 |
ЛИТОЛ-24 ГОСТ 21150-87 ЦИАТИМ-201 ГОСТ 6267-74 |
Лита ТУ 38.101.1308- 90 Солидол С ГОСТ 4366-76 Солидол Ж ГОСТ 1033-79 |
В'язкість ISO 100, ISO 150 NLGI 2, NLGI 3 Mobil: Mobilgrese MP Mobil 3 EP 3 Mobil 2 EP 2 ESSO: Beacon EP2 Agip Petroli: AGIP GR MU British Petroleum: Energrease L2 Energrease LS3 В'язкість по ISO 32; NLGI 2 Mobil: Mobiltemp SHC 32 Mobilgrese 28 British Petroleum: Energrease LT 2 SHELL: AeroShell Grease 22 |
0,04 кг 0,04 кг 0,013 кг 0,02 кг |
- | - | Нагнітати шприцом до появи свіжого мастила із проміжків Змащувати при зборці і ремонті Змащувати робочі поверхні тонким шаром мастила |
Протизамерзач гальмової системи | 1 | Спирт етиловий технічний ГОСТ 18300-87 | Спирт етиловий технічний ГОСТ 17299-87 | 0,180 л |
ЩТО | ЩТО | Залити до рівня 10-12 мм нижче за верхню кромку резервуару Перевірити, і при необхідності долити | |
Рульове управління Бачок, рульовий механізм і силовий циліндр, 47, 48, 49 |
1 | Славол ГР ТУ У 139.32946.022- 2000 |
Славол ГАУ ТУ У 13932946.022- 2000 АУ ТУ 38.101.1232- 89 Р ТУ 38.101.1282- 89 |
Клас по ISO 32, ISO 22, ISO 15 Mobil: Mobil ATF 200 Mobil DTE OIL 11M Mobil DTE OIL 13M Agip Petroli: AGIP OSO S AGIP OSO D ESSO: ESSO ATF TASA Shell: Donax ТМ Texaco: Texaco Texamatic 1585 |
5,8 л | Після обкатки (ТО-1000 ТО-1 |
Після обкатки (ТО-1000 ТО-1 |
Перевірити рівень, і при необхідності долити на 40-45 мм нижче за верхній торець заливної горловини бачка Зміна оливи проводиться при ремонті Норма зливу 3,5л |
Кульові пальці тяг рульового управління і гидропідсилювача руля | 6 | ЛИТОЛ-24 ГОСТ 21150-87 | Лита ТУ 38.101.1308-90 Солидол С ГОСТ 4366-76 Солидол Ж ГОСТ 1033-79 |
В'язкість по ISO 100, ISO 150 NLGI 2, NLGI 3 Mobil: Mobilgrese MP Mobil 3 EP 3 Mobil 2 EP 2 ESSO: Beacon EP2 Agip Petroli: AGIP GR MU British Petroleum: Energrease L2 Energrease LS3 |
0,15 кг |
ТО-2 | ТО-2 | Нагнітати шприцом до появи опору |
Підшипник опорний рульової колонки | 2 | Підшипник опорний рульової колонки | В'язкість по ISO 32; NLGI 2 Mobil: Mobiltemp SHC 32 Mobilgrese 28 British Petroleum: Energrease LT 2 SHELL: AeroShell Grease 22 |
0,004 кг |
- | - | Змащувати при зборці і ремонті | |
Підшипники хрестовин карданного валу рульового управління | 2 | Мастило АЗМОЛ N 158 ТУ У 00152365.118- 2000 |
Мастило N 158М ТУ 38.301-40-25- 94 |
Клас по NLGI 2 SHELL: Alvania R2 Alvania R2 (MoS2) British Petroleum: Energrease LS- EP |
0,32 кг |
- | - | Заповнюється мастилом при зборці і ремонті |
Шліцьове з'єднання карданного валу рульового управління | 1 | Мастило графітне (УСсА) ГОСТ 3333-80 |
В'язкість по ISO 150 Mobil: Mobiltac 81 SHELL: Barbatia Grease N 2 Mobil Oil: Graphited N 3 VV-G-671a (США): Grease 3 |
0,1 кг | - | - | Змащувати при зборці і ремонті | |
Електрообладнання Клеми акумуляторних батарей | 4 | ЛИТОЛ-24 ГОСТ 21150-87 | Солидол С ГОСТ 4366-76 Солидол Ж ГОСТ 1033-79 |
В'язкість по ISO 100, ISO 150, NLGI 2, NLGI 3 Mobil: Mobilgrese MP Mobil 3 EP 3 |
0,02 кг |
СО | СО | Змащувати тонким шаром поверхні клем |
Кульова поверхня важеля прожектора | 1 | Mobil 2 EP 2 ESSO: Beacon EP2 Agip Petroli: AGIP GR MU British Petroleum: Energrease L2 Energrease LS3 |
0,01 кг |
- | - | Змащувати при зборці і ремонті | ||
Штекерні з'єднання проводів на рамі |
66 77 |
ПВК ГОСТ 19537-83 |
ВНИИНП-510 ТУ 38.401.216 |
Mobil: Mobil-Kote 336 Loktite 5972 И 2006 8678.012 |
0,5 кг | - | - | Змащувати при розбиранні і ремонті тонким шаром (зануренням) |
Підшипники стартера, 11 |
3 | Клас по SAE 15W/40, SAE 10W/40 API CF-4/SG/SF Ютек Супердизель ТУ 0253-312- 05742746-2003 (М 53/14-Е) Ютек Супердизель |
Клас по SAE 15W/40, SAE 10W/40 API CF-4/SG/SF ЛУКОЙЛ-Супер ТУ 0253-075- 00148636-93 Рольс Турбо (М 53/14-Е) ТУ 38.301-41- 185-99 |
Клас по SAE 15W/40, SAE 10W/40 API CF-4/SG/SF API CI-4/CH- 4CG-4/CF/SL Exxon Mobil: Essolube XT-4 Shell East Europe Co: Shell Rimula D (15W/40) Shell Rimula D (10W/30) Компанія Raven-sberger Schmer- stoffvertrieb GmBH Deutschland: Ravenol Turbo- Pluss SHPD (SAE 15W/40, API CI-4/CH- 4CG-4/CF/SL) |
0,01л | 3ТО-2 | 3ТО-2 | Залити в оливниці по 10 крапель моторної оливи (до повного просочення повстяних фільців) |
Привід стартера, 11 | 1 | Клас по SAE 15W/40, SAE 10W/40 API CF-4/SG/SF Ютек Супердизель ТУ 0253-312- 05742746-2003 (М 53/14-Е) Ютек Супердизель |
Клас по SAE 15W/40, SAE 10W/40 API CF-4/SG/SF ЛУКОЙЛ-Супер ТУ 0253-075- 00148636-93 Рольс Турбо (М 53/14-Е) ТУ 38.301-41- 185-99 |
0,05 л | Залити оливу в корпус привода | |||
Спецобладнання Домкрат гідравлічний ДГ 12.07700.000 | 1 | И-20А ГОСТ 20799-88 |
АМГ ГОСТ 6794-75 |
Клас по ISO 32 Mobil: Mobil DTE lidht Mobil DTE OIL 11M Mobil DTE OIL 24 British Petroleum: Energol CS 32 |
0,4 л | - | - | При випадковому витіканні оливи необхідно поповнити Норма зливу 0,3 л Заповнюється на весь термін експлуатації |
Домкрат гідравлічний ДГ 12.3913010 | 1 | ВМГЗ ТУ 38.101.479-85 ВИКОНАННЯ ХЛ ВМГЗ-С ТУ 38.101.479-85 |
Клас по ISO 15, ISO 22 Mobil: Mobil DTE OIL 11M British Petroleum: Batran HV Agip Petroli: AGIP Arnika OSO 22 |
0,400 л |
- | - | При випадковому витіканні оливи необхідно поповнити Норма зливу 0,3л Заповнюється на весь термін експлуатації |
|
Кабіна Амортизатор сидіння водія, 37 | 1 | ЦИАТИМ-221 ГОСТ 9433-80 | - | В'язкість по ISO 220, ISO 100, NLGI 2 Mobil: Mobilgrese НР 222 Mobiltemp SHC 220 Mobiltemp SH 100 SHELL: AeroShell Grease 15 AeroShell Grease 15А |
0,020 кг |
- | - | При збірці або ремонті внутрішню поверхню компенсаційного циліндра змастити тонким шаром на глибину 20 мм з обох боків |
АЖ-12Т ГОСТ 23008-79 ВИКОНАННЯ ХЛ: ВМГЗ-С ТУ 38.101.479-85 |
АУ ТУ 38.101.1232- 89 |
Клас по ISO 15 SAE J 1703 Shell: Shell Donax B Shell Donax YB |
0,072 л |
Заповнити свіжою оливою при зборці і ремонті | ||||
Стопор дверей Привід замку дверей Петлі двері кабіни Замок дверей Напрямні сидіння водія Вісі важелів підвіски сидіння водія Механізм вагового регулювання сидіння водія Обмежувач відкриття дверей |
2 2 4 4 2 2 1 2 |
ЛИТОЛ-24 ГОСТ 21150-87 ВИКОНАННЯ ХЛ ЦИАТИМ-201 ГОСТ 6267-74 |
Літа ТУ 38.101.1308 Солідол С ГОСТ 4366-76 Солідол Ж ГОСТ 1033-79 |
В'язкість по ISO 100, ISO 150, NLGI 2, NLGI 3 Mobil: Mobilgrese MP Mobil 3 EP 3 Mobil 2 EP 2 ESSO: Beacon EP2 Agip Petroli: AGIP GR MU British Petroleum: Energrease L2 Energrease LS3 ВИКОНАННЯ ХЛ В'язкість ISO 32, NLGI 2 Mobil: Mobiltemp SHC 32 Moblgrease 28 British Petroleum: Energrease LT2 Shell: AeroShell Grease 22 |
0,003 кг 0,004 кг 0,008 кг 0,004 кг 0,008 кг 0,006 кг 0,033 кг 0,003 кг |
- | - | Змащувати при збірці і ремонті |