Консервація деталей і складальних одиниць КрАЗ-5233НЕ

Перед консервацією злити воду з омивача вітрових стекол і опалювача кабіни, випустити стисле повітря з ресиверів.

Залити в кожен циліндр компресора (через отвори під пробки клапанів) по 20 г моторної оливи.

Обклеїти лейкопластирем або поліхлорвиниловою стрічкою:

-отвір паровідвідної трубки розширювального бачка;

-отвір випуску повітря гальмового крана;

-атмосферний отвір прискорювального клапана;

-кришку бачка рульового підсилювача;

-отвори форсунок омивачів стекол;

-отвори вентилів колісних кранів.

Обгорнути бітумним папером або тканиною, просоченим мастилом ПВК, і обв'язати шпагатом:

-вологооливовідокремлювач з регулятором тиску;

-протизамерзач;

-сполучні головки гальмової системи;

-отвір випускної труби глушника, заздалегідь поклавши в трубу мішечок з силикагелем масою 200 г;

-заливну горловину розширювального бачка;

-кран управління тиском повітря в шинах з клапаном-обмежувачем;

-клапан двоведучого приводу.

Покрити мастилом ЦИАТИМ-201 наступні вузли і деталі:

-шарніри механізму управління двигуном;

-шток силового циліндра гідравлічного, після чого обмотати бітумним папером і обв'язати шпагатом;

-кульові опори переднього моста.

Шарнірні з'єднання складальних одиниць ретельно змастити, а картери роздавальної коробки, ведучих мостів, рульового механізму, кульові опори переднього моста, бачок рульового підсилювача заправити свіжими оливами і мастилами відповідно до хімотологічної карти (див. табл.9).

Паливні баки повністю заповнити консерваційною сумішшю дизельного палива з присадкою AKOP-1, після чого суміш злити через зливні отвори.

У висувну горловину паливних баків покласти мішечки з силикагелем масою 200 г, а потім заклеїти проміжок між кришками і горловиною лейкопластирем або поліхлорвиниловою стрічкою.

Щітки склоочисників і дзеркала заднього вигляду зняти з автомобіля і обгорнути водонепроникним папером або просоченою в оливі тканиною.

ЗІП очистити від корозії, покрити тонким шаром оливи НГ-203Б і обгорнути водонепроникним папером або просоченою в оливі тканиною.

Автомобіль встановити на підставки, забезпечивши розвантаження ресор і відстань між шинами і опорною поверхнею 80-100 мм

Шини очистити і вимити водою. Тиск повітря в шинах довести до норми і закрити колісні крани. Для оберігання гуми шин від розтріскування закрити їх чохлами з водостійкого паперу або тканини.