Консервація деталей і складальних одиниць КрАЗ-5233НЕ
Перед консервацією злити воду з омивача вітрових стекол і опалювача кабіни, випустити стисле повітря з ресиверів.
Залити в кожен циліндр компресора (через отвори під пробки клапанів) по 20 г моторної оливи.
Обклеїти лейкопластирем або поліхлорвиниловою стрічкою:
-отвір паровідвідної трубки розширювального бачка;
-отвір випуску повітря гальмового крана;
-атмосферний отвір прискорювального клапана;
-кришку бачка рульового підсилювача;
-отвори форсунок омивачів стекол;
-отвори вентилів колісних кранів.
Обгорнути бітумним папером або тканиною, просоченим мастилом ПВК, і обв'язати шпагатом:
-вологооливовідокремлювач з регулятором тиску;
-протизамерзач;
-сполучні головки гальмової системи;
-отвір випускної труби глушника, заздалегідь поклавши в трубу мішечок з силикагелем масою 200 г;
-заливну горловину розширювального бачка;
-кран управління тиском повітря в шинах з клапаном-обмежувачем;
-клапан двоведучого приводу.
Покрити мастилом ЦИАТИМ-201 наступні вузли і деталі:
-шарніри механізму управління двигуном;
-шток силового циліндра гідравлічного, після чого обмотати бітумним папером і обв'язати шпагатом;
-кульові опори переднього моста.
Шарнірні з'єднання складальних одиниць ретельно змастити, а картери роздавальної коробки, ведучих мостів, рульового механізму, кульові опори переднього моста, бачок рульового підсилювача заправити свіжими оливами і мастилами відповідно до хімотологічної карти (див. табл.9).
Паливні баки повністю заповнити консерваційною сумішшю дизельного палива з присадкою AKOP-1, після чого суміш злити через зливні отвори.
У висувну горловину паливних баків покласти мішечки з силикагелем масою 200 г, а потім заклеїти проміжок між кришками і горловиною лейкопластирем або поліхлорвиниловою стрічкою.
Щітки склоочисників і дзеркала заднього вигляду зняти з автомобіля і обгорнути водонепроникним папером або просоченою в оливі тканиною.
ЗІП очистити від корозії, покрити тонким шаром оливи НГ-203Б і обгорнути водонепроникним папером або просоченою в оливі тканиною.
Автомобіль встановити на підставки, забезпечивши розвантаження ресор і відстань між шинами і опорною поверхнею 80-100 мм
Шини очистити і вимити водою. Тиск повітря в шинах довести до норми і закрити колісні крани. Для оберігання гуми шин від розтріскування закрити їх чохлами з водостійкого паперу або тканини.