Розконсервовування автомобіля КрАЗ-5233НЕ

Звільнити шини від чохлів і зняти автомобіль з підставок.

Зняти водонепроникний папір і поліетиленову плівку з деталей і вузлів силового агрегату і звільнити силовий агрегат від заглушок і пробок.

Зняти нижню кришку картера зчеплення, видалити заглушку і поставити кришку на місце.

Видалити липку стрічку, водонепроникний папір або просочену в оливі тканину з складальних одиниць автомобіля.

Вийняти мішечки з силикагелем: з отвору випускної труби, з наливних горловин паливних баків.

Консервуюче мастило або його залишки видалити дрантям, змоченим в бензині.

Примітка. З поверхні кульових опор переднього моста, осей і шарнірів (за винятком тих, що знаходяться в кабіні і під капотом) видалення мастила не потрібне.

Інструмент і приладдя протерти дрантям, змоченим в бензині.

Подальшу підготовку автомобіля до експлуатації проводити відповідно до цього Керівництва.

Примітка. Проводити розконсервовування коробки передач, систем живлення і змащування, циліндрів і внутрішніх поверхонь двигуна не вимагається.

Приготування консерваційних матеріалів.

Універсальна робоче-консерваційна олива. Готується шляхом додавання до товарних сортів дизельної оливи певного відсотка захисної присадки – інгібітору AKOP-1. Для приготування робоче-консерваційної оливи уручну виконати наступ- не:

-відміряти необхідну кількість дизельногї оливи і нагрівати її до температури 70-80°С;

-відміряти необхідну кількість присадки AKOP-1 з розрахунку 20% від кількості робоче-консерваційної оливи, що готується;

-додати до дизельної оливи підігріту до температури 60-70°С присадку при інтенсивному помішуванні оливи до отримання однорідної суміші.

Однорідність суміші визначається відсутністю чорних або темно-коричневих розводів на струмені оливи, що стікає з мішалки, а також відсутністю на дні і стінках місткості опадів або згустків.

Примітка. Розігрів оливи і присадки проводити в печі для обезводнення олив, або на водяній лазні.

Для приготування суміші з використанням засобів механізації застосовувати оливозаправний агрегат A3-13 або баки-змішувачі конструкції БС-30, ППС-7500 і т.д. (в цьому випадку розігрів присадки необов'язковий). При приготуванні більше 200 л суміші використовується автомобільний оливозаправник. Операцію змішування в цьому випадку проводити, використовуючи оливонасоси і систему підігріву оливи.

Категорично забороняється присадку AKOP-1 заливати безпосередньо в піддон двигуна, коробку передач, оскільки через велике прилипання і в'язкість присад- ка залишається на стінках заливної горловини або картера і не змішується з оливою.

Суміш консервації палива з присадкою AKOP-1. Для приготування суміші виконати наступне:

-відміряти необхідну кількість дизельного палива і присадки AKOP-1 (з розрахунку 30 % від кількості суміші, що готується);

-додати до дизельного палива підігріту до температури 60-70°С присадку при інтенсивному помішуванні палива до отримання однорідної суміші (суміш нагрівати до 70-80°С).

Пасивуючий розчин (склад розчину в грамах на літр води: гліцерин – 30г, сода кальцинована – 5 г і хромпик калієвий – 0,5 г). Для приготування розчину:

-зважену кількість заздалегідь подрібнених сухих компонентів (соди кальцинованої і хромпика калієвого) розчинити в невеликому об'ємі води, підігрітої до 40- 50°С, використавши для цієї мети окрему місткість;

-після повного розчинення вказаних компонентів розчин з місткості перелити у ванну, внести до нього відважену кількість гліцерину, долити воду до потрібного об'єму і перемішати.

Заливати розчин в бачок поступово, через лійку з максимально можливим перетином трубки. У зимовий час розчин перед застосуванням підігріти до 50°С.

При повторному використанні розчину профільтрувати його від шламу.